התפקיד של ניתוח נתונים בניהול מסעות פרסום בשיווק דיגיטלי
בעידן הדיגיטלי של היום, ניתוח נתונים הפך לחלק מהותי מנוף השיווק. עם הופעת השיווק הדיגיטלי, למשווקים יש גישה לכמות עצומה של נתונים שניתן להשתמש בהם
בעידן הדיגיטלי של היום, ניתוח נתונים הפך לחלק מהותי מנוף השיווק. עם הופעת השיווק הדיגיטלי, למשווקים יש גישה לכמות עצומה של נתונים שניתן להשתמש בהם
בינה מלאכותית (AI) שינתה במהירות את נוף השיווק הדיגיטלי. בינה מלאכותית מאפשרת למשווקים להתאים אישית את מסעות הפרסום שלהם ולספק תוכן ממוקד לקהל המיועד להם.
בינה מלאכותית (AI) משנה את הדרך שבה עסקים ניגשים לשיווק דיגיטלי. עם היכולת לנתח כמויות עצומות של נתונים, לזהות דפוסים ולבצע תחזיות, AI מחולל מהפכה
רימרקטינג היא טכניקת שיווק דיגיטלית המשתמשת בנתונים מאינטראקציות עם לקוחות כדי לשפר קמפיינים ואסטרטגיות שיווקיות. על ידי מעקב אחר התנהגות הלקוחות, רימרקטינג יכול לעזור לעסקים
התחלתם לשווק את העסק שלכם בדיגיטל? בין אם אתם מנסים לקדם את האתר הפרטי שלכם לבד ובין אם אתם שוכרים את שירותיה של חברה או
אחד הכלים שכדאי מאוד להכיר בתור אנשי שיווק בדיגיטל או מקדמי אתרים הוא “הצפרדע הצורחת”. כן כן, קראתם נכון… Screaming Frog SEO Spider Tool (או
איך פותחים פרופיל עסק בגוגל? “פרופיל עסק” (לשעבר – “גוגל לעסק שלי”) הוא כלי חינמי מבית – מי אם לא – גוגל, שעוזר לכם לפרסם
אופטימיזציה טכנית תורמת למנוע החיפוש להבין את ההיררכיה של הכותרות באתר, את המבנה שלו, היא בעצם מאפשרת לגוגל להבין במה עוסק האתר שלכם, כמה הוא
גוגל אנליטיקס 4 הוא כלי לניתוח אתרים מבית גוגל. גוגל אנליטיקס 4 (נקרא גם GA4) מבצע מעקב ומדידה של תנועת משתמשים ושל התנהגות המשתמשים באתר
מה זה קידום אורגני (SEO)? מנוע החיפוש של גוגל מהווה צומת ראשית עבור גולשים רבים מדי יום. בעזרת קידום אתרים אורגני (SEO) נוכל לרתום את
מנוע החיפוש של גוגל מהווה צומת ראשית עבור גולשים רבים מדי יום. בעזרת קידום אתרים אורגני (SEO) נוכל לרתום את כוחו של מנוע החיפוש לטובתנו,
פרסום בפייסבוק הינו כלי שיווקי מעולה לבעלי עסקים וחברות אשר רוצות לקדם את העסק שלהם דרך הרשתות החברתיות. כיום יש מספר משתמשים עצום בפייסבוק, ועל
מערכת שיתוף התמונות והסרטונים אינסטגרם, פרצה לחיינו בנובמבר 2012, ומאז אפשר להגיד שהפכה לחלק בלתי נפרד מהנראות שלנו ברשת, ומחיי עסקים רבים המשתמשים בה למען
לכל אפיק פרסום של פייסבוק יש דרישה אחרת עבור גודל המודעה הנה מדריך הגדלים שיעשה לכם סדר בהכל: עם כל כך הרבה אפשרויות מיקוד, שיפורים
מערכת ניהול המודעות של פייסבוק יכולה להראות מסובכת, אבל כשמבינים איך להסתכל עליה, היא פשוטה להפליא. ידעתם שיש מערכת כזאת? רוב האנשים סבורים כי ניהול