Instagram Magic

מערכת שיתוף התמונות והסרטונים אינסטגרם, פרצה לחיינו בנובמבר 2012, ומאז אפשר להגיד שהפכה לחלק בלתי נפרד מהנראות שלנו ברשת, ומחיי עסקים רבים המשתמשים בה למען פרסום וחשיפה.

כמו כן, יצרה כמות בלתי נתפסת של לידרים המקדמים מוצרים דרך האינסטגרם וככה יוצרים הכנסה נוספת ויכולת פרסום זול לעסקים השוכרים את שירותיהם.

אינסטגרם היא לא עוד כלי שיתופי היא הרווח שנשאר לנו בין העיתונים לטלויזיה, ועוד בחינם.

רק תצרו, תעיזו, תאהבו את עצמיכם, תנו לקהל הרחב לאהוב אתכם גם ותזכו לאהדה, אתם לא צריכים להיות הכי יפים, או הכי מוכשרים, עם תארים ותעודות או סטארטאפ שהמצאתם, רק תהיו אתם, אנשים יגיבו.

זה מה שגרם למליוני אנשים להתקדם עם כולם לתוך המסכים, גם אם הייתם מהמתנגדים החלוצים ומתוך בחירה לא פתחתם חשבון פייסבוק או אינסטגרם, בסוף נשברתם, כי אם אתה לא שם אתה לא קיים.

מעבר ליכולת לפתוח פרופיל אישי ומגניב לחברים, יש לנו את היכולת לפתוח חשבון עסקי עם לוגו של החברה שלנו, ולהעלות תכנים הקשורים לעסק בלבד, לגרום לאנשים שאוהבים את השירות שלנו לעקוב אחרינו ובכך גם להשאיר ולשמר אותם קרובים.

משהו שהיינו צריכים לעבוד מאד קשה בשבילו לפני 12 שנה..

אם אתם זוכרים נציגים של מגזינים, קלטות וידאו שהסתובבו דלת לדלת ניסו למכור מנוי לפנאי + או משהו אחר שלא הייתם צריכים, היום המלחמה היא על שטח הנדל”ן האינטרנטי.

ואינסטגרם היא משטח מסחר רציני מאד

אז איך מקדמים את עצמיכם באינסטגרם??

נניח שיש לכם עסק, שבשבילו כבר פתחתם חשבון אינסטגרם, יש כבר לוגו ותמונות שאתם מעלים הכל טוב ויפה..

כמה דברים שחשוב שתדעו מראש

#האש תגים – הם דבר חשוב!!

האש תגים הם בעצם תיוגים שאינסטגרם סופרת כדי לדעת מה יותר פופולארי.

למשל חברות שיווק דיגיטלי רבות מתייגות בתמונות שלהם את המילה #digitalmarketing

ואתם יכולים לראות בתמונה שלמילה הזאת יש כ9 מליון תיוגים.

לכן אם אתם מעלים תמונה הקשורה לעסק שלכם, מצאו את ההאש תגים הכי פופולארים ורלוונטים לעסק שלכם ובכך כבר תגדילו את כמות הצפיות.

אתם יכולים להכניס בהעלאת תמונה או סרטון עד 30 # האש תגים לכן כדאי להכניס שם לא יותר מ5 האשתגים, ומיד לאחר העלאת התוכן, בתגובה להכניס את כל השאר.

 

דרך נוספת היא לתייג דף עסק אחר אנשים המופיעים בתמונה (כולל את עצמיכם) ע”י @PLONIALMONI

או דרך כפתור התיוג בהעלאת התוכן.

עכשיו נצלול לקידום ממומן.

קידום העסק שלכם – שיתוף וקידום מודעות דרך מנהל המודעות של פייסבוק.

הדרך הטובה ביותר היא ניהול המודעות דרך מערכת ניהול המודעות של פייסבוק.

אם מערכת ניהול המודעות של פייסבוק מוכרת לכם אתם וודאי יודעים כמה זה קל.

כאשר אתם יוצרים קמפיין דרך מנהל המודעות של פייסבוק בשלב ה – Ad set

תצטרכו לבחור איפה המודעה שלכם תוצג.

בחרו באופציה Edit placement

חשוב לשים לב באיזה מיקומים אנחנו בוחרים לחשוף את המודעות שלנו מכיוון שפייסבוק להזכירכם, גובה עפ”י כמות החשיפות, כלומר כמה שנחשוף את המודעה שלנו יותר ככה נשלם יותר.

וזה שנחשוף את המודעה בכמה שיותר מיקומים לא בהכרח אומר שנחשוף אותה לקהל הרלוונטי,

הנטייה של אנשים ללחוץ על מודעות שלא מופיעות בפיד ובסטורי ומופיעות במיקומים אחרים היא קטנה מאד,

יותר סביר שיראו אתכם אם תחשפו את המודעות בפיד בשתי הפלטפורמות.

שימו לב שאתם יכולים ליצור אד סט במיוחד למודעת סטורי אבל אל תשכחו לבטל את הסימון בשאר המיקומים

וליצור מודעה רלוונטית בגדול שלה ובקריאטיב.

המדריך המלא לגדלי מודעות בלינק.

*אין צורך להוסיף תיוגים עליהם דיברנו בקידום האורגני של הפוסטים, כשמדובר בקידום ממומן.